Riding High
Motorsykkelbudet Dave Munday kjeder seg, og drømmer om å bli stuntmann. Da promotoren Marvin Ravensdorf utfordrer alle til å slå mesteren Judas S. Chariot i det livsfarlige hoppet "Devil's Leap", takker Dave ja. Etter en vill eliminering er det bare tre som kvalifiserer seg. Når de ser det skremmende juvet, vil Dave og Judas trekke seg, men kontrakten tvinger dem.