Avatar: Fire and Ash
Dra tilbake til Pandoras pittoreske rev for det tredje kapittelet om na’vi-lederen Jake Sully og familien hans. Sully-familien sørger over et familiemedlems bortgang, og drar ut for å redde et annet. De får hjelp av vindhandlerne. Men reisen deres blir avbrutt når de blir angrepet av askefolket, som klandrer Eywa for at hjemmet deres ble ødelagt.
Dra tilbake til Pandoras fantastiske verden med "Avatar: Fire and Ash", det tredje kapittelet om na’vi-lederen Jake Sully (Sam Worthington), na’vi-krigeren Neytiri (Zoe Saldaña) og Sully-familien. Familien bor med metkayina-klanen blant Pandoras pittoreske rev, men sørger fortsatt over et familiemedlem som ble drept av ARU. Sully-familien drar derfor ut for å beskytte en annen de har kjær. De får hjelp av den fredelige tlalim-klanen, også kjent som vindhandlerne, som seiler over himmelen. Sully-familiens reise blir avbrutt når de blir angrepet av medlemmer av mangkwan-klanen, kjent som askefolket, som klandrer Eywa for at hjemmet deres ble ødelagt av en vulkan.