The Right Words
Kenza (15) og lillebroren Madhi (13) ydmyker hverandre jevnlig på sosiale medier. På bussen setter Kenza sin naive og romantiske lillebror på prøve: å bekjenne sin kjærlighet til Jada, jenta Madhi elsker, selv om hun ikke kjenner ham.