Mars Colony
Logan, en tenåring som er besatt av livet på Mars, får besøk av en mann som hevder å være hans fremtidige jeg, 40 år eldre. Mannen ber Logan om å redde menneskeheten.
Sekstenåringen Logan er en tenåring med problemer. Sci-fi-drømmene om et bedre liv på Mars er hans eneste flukt fra en dyster hverdag. Den er full av konflikter både hjemme og på skolen, der han blir stemplet som en bølle. En merkelig kveld får han besøk av en mystisk mann som sverger på at han er Logans fremtidige jeg, 40 år eldre. Mannen ber ham påta seg et sjokkerende viktig oppdrag: å redde menneskeheten.