Flight Of The Phoenix
Et actioneventyr der en gruppe overlevende fra en flystyrt – samfunnets utskudd som aldri vil bli savnet – er strandet i den mongolske ørkenen uten håp om redning. Når de forsøker å bygge et nytt fly av vraket fra det gamle i håp om å fly tilbake til sivilisasjonen, opplever de en egen gjenoppstandelse.