Tilbake Til Fremtiden III
For å oppfylle en drøm han har hatt lenge, har Doc Brown bestemt seg for å leve i det gamle Vesten i 1880-årene. Men når han står i fare for å nå sitt endelikt der, reiser Marty tilbake til fortiden for å redde ham. Det er bare et problem: Doc er så betatt av skolelærerinnen Clara Clayton (Steenburgen) at han er blitt litt...distré.