Tilbake Til Fremtiden
Året er 1985 -- så lenge det varer. Tenåringen Marty McFly (Michael J. Fox) er i ferd med å bli sendt tilbake til 1955 ombord i den plutonium-drevne DeLorean som det eksentriske oppfinnergeniet Doc Emmett Brown (Christopher Lloyd) har laget.