The Nightmare Upstairs: What Happened to Ty and Bryn?
En familie i Utah splittes av anklager om overgrep, og en bitter omsorgstvist er i gang. Når retten bestemmer at barna skal gjenforenes med faren, barrikaderer Ty og Bryn seg på et rom i 54 dager. De livestreamer protesten og gjør den private krisen til et viralt oppgjør.
Anklager om overgrep splitter en familie fra Utah og utløser en bitter omsorgstvist. Retten pålegger barna å delta i et kontroversielt gjenforeningsprogram, men Ty og Bryn tar saken i egne hender. De barrikaderer seg på et soverom i 54 dager, livestreamer protesten og gjør en privat familiekrise om til et nasjonalt, viralt oppgjør.