Konserter, Musikk
I en magisk avskjedsforestilling slår DJ Hardwell seg sammen med Metropole Orchestra for en episk reise gjennom 30 år med dance-musikk. Denne filmen fanger den symfoniske fusjonen av elektroniske og klassiske lyder i det som skulle bli Hardwells siste show før pausen hans.