Upside-down Magic
Nory og bestevenninnen, Reina, begynner på Sage Academy for magiske elever, hvor Norys særegne magi gjør at hun havner i en klasse sammen med dem med Upside Down-magi, også kjent som UDM.
13 år gamle Nory og bestevenninnen, Reina, begynner på Sage Academy for magiske elever, hvor Norys særegne magi gjør at hun havner i en klasse sammen med dem med Upside Down magi, også kjent som UDM. Mange tror at de unike kreftene til UDM´er gjør dem til et mål for ond og farlig skyggemagi, men Nory og hennes medelever i UDM bestemmer seg for å bevise at Upside Down magi er bedre enn «vanlig» magi!