Don't Trust the B---- In Apartment 23
Etter at en naiv jentes storbydrømmer blir knust i løpet av hennes første uke i New York, ender hun opp med å bo med sitt verste mareritt, i denne nåtids-komedien om to kvinner som er omringet av en hærskare av gale karakterer.