Vaiana
I Disneys live-action nytolkning av den kjente og kjære favoritten, må Vaiana (Catherine Laga'aia) svare på havets kall, og for første gang i sitt liv reise ut forbi revet på hjemøya Motunui sammen med den beryktede halvguden Maui (Dwayne Johnson). En uforglemmelig reise for å redde fremtiden til Vaianas folk venter.
I «Vaiana», Disneys live-action nytolkning av det kjente og kjære animerte eventyret, må Vaiana (Catherine Laga'aia) svare på havets kall, og for første gang i sitt liv reise ut forbi revet på hjemøya Motunui sammen med den beryktede halvguden Maui (Dwayne Johnson). En uforglemmelig reise for å redde fremtiden til Vaianas folk venter. Thomas Kail («Hamilton») har regien, og manuset er skrevet av Jared Bush og Dana Ledoux Miller, med originalsanger av Lin-Manuel Miranda, Opetaia Foa'i og Mark Mancina.