På flukt fra fattigdom i Irland, ankom Nancy Corrigan Amerika med en drøm. Hun nøyde seg ikke med å være hushjelp, men finansierte sine egne flyambisjoner og ble en banebrytende kvinnelig pilot som trente mannlige jagerflyvere i andre verdenskrig og banet vei for kvinner i luften.