Pinocchio
En gjenfortelling av den populære historien om dokken av tre som drar ut på eventyr for å bli en ordentlig gutt. Andre karakterer inkluderer Gepetto, treskjæreren som lager Pinocchio og behandler ham som sin egen sønn. Timmi Gresshoppe, som bistår Pinocchio og fungerer som hans “samvittighet.” Ønskefeen, Mikkel From, Måken Sofia og Vognmannen dukker også opp.