Wendy Wu: Homecoming Warrior
Wendy Wu tenker bare på én ting: å vinne tittelen som dette årets homecoming-dronning. Men ankomsten til en mystisk, ung kinesisk munk snur alt på hodet for henne.
Wendy Wu tenker bare på én ting: å vinne tittelen som dette årets homecoming-dronning. Men ankomsten til en mystisk, ung kinesisk munk snur alt på hodet for henne. Som om det ikke var vanskelig nok å balansere lekser, kjæreste og konkurransen om å bli homecoming-dronning, må hun trene sinnet, kroppet og ånden i kung fu også. Kommer Wendy til å finne den indre krigeren sin?