Melanie
Jarvis Cockers spesielle invitasjon til Melanie om å åpne Meltdown Festival på Queen Elizabeth Hall i London i juni 2007 markerte hennes triumferende tilbakekomst. Dette programmet viser hele forestillingen og hennes reise fra Glastonbury til London.