Hannah Montana og Miley Cyrus: Best of both worlds-konsert
Se Miley Cyrus opptre på de utsolgte konsertene sine, og se superstjernens ekte liv på turné.
Bli med Miley Cyrus når hun fremfører sin utsolgte "Hannah Montana og Miley Cyrus: Best of both worlds-konsert". Denne filmen er fra turneen som var innom 69 byer og viser en hel ny side av pop-idolet. Se Miley med populære stjerner som Jonas Brothers som gjester og en scene full av dansere, pyroteknikk og video, og opplev magnetismen som gjorde 15-åringen til en multimedia-sensasjon.