Musikk, Animasjon
Når en lat gresshoppe foretrekker å synge og danse i stedet for å sanke mat, slik som vennene hans, maurene, gjør, får han angre på det når vinteren nærmer seg.
Når en lat gresshoppe foretrekker å synge og danse i stedet for å sanke mat, slik som vennene hans, maurene, gjør, får han angre når vinteren nærmer seg. Maurene redder livet hans, og til gjengjeld underholder han dem med musikken sin.