Kii Yii
I KiiYiis animerte science-fiction-show for førskolebarn reiser Kii og Yii til fremtiden og møter alt fra transformerende biler til robotvenner. KiiYii bruker barnerim og sanger for å hjelpe barn mellom 1 og 4 år med å utvikle en forståelse av tall, farger og ordforråd!