Miraculousverden: Paris, Shadybug og Claw Noir på eventyr
Ladybug oppdager at det finnes en parallell verden hvor Ladybug og Cat Noir er skurkene, mens en Mirakulus Betterfly er helten.
Mirakulus-bærere fra en parallell verden dukker opp i Paris. Den andre verdenens Ladybug og Cat Noir ser ut til å være på jakt etter Betterfly, det er bare at... med dem later alt til å være reversert. De er ute etter mirakulusene til Betterfly for alle de gale grunnene! Kan Ladybug og Cat Noir hjelpe Betterfly, og gjøre Shadybug og Claw Noir til bedre mennesker?