Man of the Hour
En skuespiller får en mystisk invitasjon til bursdagsfesten til en gåtefull millionær. Hun må utgi seg for å være en gammel venn av millionæren og snakke med de andre gjestene.
Gemma får en mystisk invitasjon til bursdagsfesten til en gåtefull millionær, Jeremy. Hun må utgi seg for å være en gammel venn av Jeremy og snakke med de andre imponerende gjestene. Gemma blir nysgjerrig på hvem Jeremy er og hvorfor han har gitt henne denne jobben – det må ligge noe under overflaten.