ISHURA
Demonkongen, som fylte hele verden med frykt, har blitt beseiret. Men hvem som gjorde det, og om vedkommende lever, er ennå et mysterium. Nå som fryktens tid er over, begynner kampen for å krone den ultimate helten.
Demonkongen, som fylte hele verden med frykt, har blitt beseiret. Men hvem som gjorde det, og om vedkommende lever, er ennå et mysterium. Nå som fryktens tid er over, er det bare en viss kraft igjen i verden, en som kan bli den neste store trusselen. Denne kraften tilhører shura, som har styrken til hundre demoner, noe som gjør dem stort sett uslåelige. Shura, som er mestre i alle slags evner, setter deres verdighet, stolthet og liv på spill i enestående og ustoppelige kamper for å oppnå det de ønsker. Kampen for å krone den ultimate helten begynner nå.