No Taste Like Home with Antoni Porowski
En familierett som har gått i arv i generasjoner sier mye om hvem vi er. Antoni Porowski tar med kjendiser rundt om i verden for å lære om forfedrenes kulinariske arv. I varme jungler, oldtidsbyer og livlige byer utforsker de retter som gir dem vann i munnen, ser vakre landskap og hører glemte familiehistorier.