The Devil's Climb
De verdensberømte klatrerne Alex Honnold og Tommy Caldwell drar ut på en tur for å bestige Devils Thumb, en kjent 2767 meter høy topp i Alaskas villmark.
Alex Honnold og Tommy Caldwell er to av verdens beste fjellklatrere noensinne, og de er bestevenner. Sammen drar de ut på et episk eventyr. De sykler 4000 km til Devils Thumb, en kjent 2767 meter høy topp i Alaska, omgitt av gammel urskog. Tommy kommer seg etter en skade som truer karrieren hans og som kan sette ekspedisjonen i fare.