På eventyr med Gordon Ramsay
Gordon Ramsay er på et oppdrag for å fordype seg i nye kulturer, matretter og smaker. Fra Peru, Laos og Marokko til Hawaii, Alaska og New Zealand – Ramsay reiser gjennom daler, dykker i hav, vandrer gjennom skoger og bestiger fjell når han reiser verden over på sin evige jakt etter kulinarisk inspirasjon.