White Collar
Den sjarmerende svindleren Neal Caffrey flykter fra fengselet bare for å bli fanget av sin nemesis, FBI agent Peter Burke. Caffrey har få valgmuligheter og hjelper derfor byrået med å avsløre andre suksessrike kriminelle i bytte for friheten. Men ikke lenge etter leker Caffrey katt og mus med de som vil ha ham tilbake i fengsel... eller død.