The Wimbledon Kidnapping
Storbritannias første kidnappings- og løsepengesak ansporet nasjonen i 1969. For første gang snakker alle de viktigste deltakerne i denne forbløffende forbrytelseshistorien ut, inkludert én av de dømte mennene, døtrene til den kidnappede kvinnen som mottok løsepengesamtalene og familien til den andre kidnapperen.