Falklands: Island of Secrets
I 1980, to år før krigen som gjorde øyene berømte, gikk en ung Royal Marine-soldat ved navn Alan Addis ut av en bar på Falklandsøyene og forsvant sporløst. Mysteriet rundt forsvinningen hans har forblitt uløst i over 40 år.