Chronicle
Etter at tre tenåringer får superkrefter, jobber de sammen for å mestre kreftene sine, men personlige- og familieproblemer har katastrofale følger for to av dem.
I denne spennende thrilleren oppdager tre skolevenner noe usedvanlig i en hule og får plutselig overnaturlige krefter. De kan bevege eller ødelegge objekter med sinnet, og etter en stund kan de til og med fly. Men når ufarlige narrestreker erstattes med mer farlige vågestykker, mister de kontrollen over livene sine og det hele ender i et eksplosivt klimaks!