Babblarna
Bli med til Babblarnas dal. Her bor Babba, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi og Doddo, og vennene deres, Klonk, bilen Tut, hunden Vovvo og fuglen Faffa. Babblarnas verden er fylt med språklek, og barna lokkes til å synge med, lage lyder, snakke og bevege seg. Ingen kan sitte stille i Babblarnas verden!
Bli med til Babblarnas dal. Her bor Babba, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi og Doddo, og vennene deres, Klonk, bilen Tut, hunden Vovvo og fuglen Faffa. Babblarnas verden er fylt med språklek, og barna lokkes til å synge med, lage lyder, snakke og bevege seg. Ingen kan sitte stille i Babblarnas verden! Når vi leker med og snakker om Babblarna, kan barna lære seg å skjelne mellom ulike språklyder og lokkes til å utvikle tale og språk på en leken måte.