Mas Alla De Las Estrellas: Fotografiando Un Agujero Negro
Den 10. april 2019 fant en av århundrets mest sjokkerende vitenskapelige hendelser sted: det første bildet av et sort hull, noe som bekreftet Einsteins relativitetsteori. Men hvordan skjedde en så viktig oppdagelse?