Hubble's Cosmic Journey
Siden utskytingen i 1990 har Hubble romteleskop revolusjonert vår forståelse av universet og blitt et globalt ikon.
Siden utskytingen i 1990 har Hubble romteleskop tatt tusenvis av slående bilder av verdensrommet, revolusjonert vår forståelse av universet og blitt et globalt ikon. For å markere 25-årsjubilet forteller National Geographic Channel den definitive historien om NASAs mest vellykkede prosjekt noen gang, i Hubble's Cosmic Journey, med fortellerstemme fra Neil deGrasse Tyson.