Pitch Perfect
Beca (Anna Kendrick) er førsteårsstudent på universitetet og synes ikke hun passer inn noe sted. Til slutt lar hun seg overtale til å bli med i en gruppe hun aldri ville valgt selv – jentekoret The Bellas.