Pitch Perfect 3
Etter at de vant verdensmesterskapet, spres The Bellas for alle vinder, og de finner ut at jobbutsiktene er magre for den som lager musikk bare med munnen. Men når de får mulighet til å gjenforenes på en europeisk USO-turné, samles denne gruppen av kule nerder en siste gang for å lage musikk, og ta noen tvilsomme beslutninger.