Baggage Claim
I jakten på den rette reiser flyvertinnen Montana Moore (Paula Patton) mer enn 50 000 kilometer og havner i utallige komiske situasjoner når hun forsøker å bli forlovet før sin yngste søsters bryllup.
Paula Patton leder en fremragende rollebesetning i denne førsteklasses komedien som vil holde både lattermusklene og følelsene i gang! Flyvertinnen Montana Moore (Patton) er smart, sexy og lei av å være singel. Hun er fast bestemt på å forlove seg før søsterens bryllup. Det gir henne bare 30 dager å klare det på. Heldigvis har vennene hennes laget en høytflyvende plan for å hjelpe Montana med å finne den perfekte fyren!