Disney Junior Mikke og eventyret om de to heksene
På Halloween forteller Mikke et eventyr om to hekser under opplæring, Minni og Dolly, som må bestå fire tester for å bli uteksaminert fra Hekseakademiet på Skøyerspøkehøyden.
På Halloween forteller Mikke et eventyr om to hekser under opplæring (Minni og Dolly) som må bestå fire tester for å bli uteksaminert fra Hekseakademiet på Skøyerspøkehøyden. Selv om Dolly er usikker på om hun vil bestå, lærer jentene at samarbeid gjør magien og vennskapet deres sterkere. Etter at de beseirer et rampete spøkelse, beviser de at de er verdige hekser og uteksamineres som ekte hekser.