Korsika: Wildnis Zwischen Schnee Und Sand
Korsikas varierte økosystem, fra robuste landskap til tett maquis, har unike arter som mufloner og hjort. Dyrelivet, som er sterkt beskyttet av øyas uavhengighet, trives blant forrevne fjell og øde landsbyer, som symboliserer Korsikas rike naturarv.