LEGO Disney Prinsesser: Det gåtefulle slottet
Tiana, Vaiana, Snøhvit, Rapunsel og Ariel er klare for eventyr på vei til et mystisk slott. Men der oppdager de snart at Gaston har klekket ut en ond plan for å ta over kongerikene deres! Nå må prinsessene samarbeide for å løse utfordringer som ligger skjult bak slottets murer, og prøve å redde kongerikene sine fra Gaston.
I den helt nye spesialepisoden “LEGO Disney Prinsesser: Det gåtefulle slottet“ er Tiana, Vaiana, Snøhvit, Rapunsel og Ariel klare for eventyr på vei til et mystisk slott. Men der oppdager de snart at Gaston har klekket ut en ond plan for å ta over kongerikene deres! Nå må prinsessene samarbeide for å løse utfordringer som ligger skjult bak slottets murer, og prøve å redde kongerikene sine fra Gaston. Vil tapperhet, snarrådighet og vennskap seire?