The League of Extraordinary Gentlemen
Sean Connery spiller i dette actioneventyret satt til forrige århundreskiftet. Dronning Victoria samler noen av verdens største kriminelle legender til et hemmelig oppdrag.
I dette actioneventyret truer en maskert galning, kjent som "The Fantom", med globalt armageddon. Allan Quatermain (Sean Connery) trer inn som kommandør av en unik gruppe superhelter, rekruttert av dronning Victoria – en jeger, en vitenskapsmann, en vampyr, en usynlig mann, en udødelig, en spion og et beist – i håp om å overvinne denne fryktede fienden.