Wale
En 18 år gammel ungdomsforbryter prøver å starte sin egen virksomhet som bilmekaniker, men det er ikke så lett når man er en ung, svart mann med en kriminell fortid. Det blir ikke enklere når du blir beskyldt for en rystende forbrytelse av en av de nye kundene dine.