Hidden Heart
Tre britiske kvinner fra tradisjonell muslimsk bakgrunn finner kjærligheten utenfor troen, noe som tvinger dem til å konfrontere en personlig konflikt. Deres historier utforsker på en intim måte kampen for å forene moderne kjærlighet med dypt forankrede tradisjoner, samtidig som de må takle frykten for utstøting og navigere i spenningene mellom kulturell integrering og arv i et moderne samfunn.