Familien Proud
Vi følger eventyrene og utfordringene til Penny, en typisk afroamerikansk jente som gjør sitt beste for å komme seg gjennom de tidlige tenårene. Enhver situasjon Penny havner i ender uunngåelig opp med å bli heftig, hjertelig og morsom.
Vi følger eventyrene og utfordringene til Penny, en typisk afroamerikansk jente som gjør sitt beste for å komme seg gjennom de tidlige tenårene. Enhver situasjon Penny havner i ender uunngåelig opp med å bli heftig, hjertelig og morsom. Balansegangen mellom hjem, skole og sosialt liv blir ytterlig komplisert av venner som den frekke Dijonay; Pennys nemesis LaCienega Boulevardez; hennes kjærlige, men overbeskyttende, foreldre; og hennes kule bestemor, Suga Mama.