Soul
Filmen forteller om Eneko Atxas reise til Japan, der han møter 91 år gamle Jiro Ono. Begge er anerkjente kokker, og begge har tre Michelin-stjerner. Til tross for ulikhetene, alder og bakgrunn, lager de mat med lidenskap og streber etter fortreffelighet.