Seven Women
7 WOMEN (SYV KVINNER) er en dokumentarfilm produsert og regissert av Yvonne Scio, som etter suksessen med regidebuten "ROXANNE LOWIT MAGIC MOMENTS" (ROXANNE LOWIT - MAGISKE ØYEBLIKK), fortsetter å utforske den kvinnelige verden. Dette prosjektet gir en dyp innsikt i livet til syv kvinner.
7 WOMEN (SYV KVINNER) er en dokumentarfilm produsert og regissert av Yvonne Scio, som etter suksessen med regidebuten "ROXANNE LOWIT MAGIC MOMENTS" (ROXANNE LOWIT - MAGISKE ØYEBLIKK), fortsetter å utforske den kvinnelige verden. Dette prosjektet gir et dypt innblikk i livet til syv kvinner: journalister, kostymedesignere, skuespillere og så videre. Rosita Missoni, grunnlegger, sammen med Ottavio, av motehuset Missoni; Rula Jabreal, palestinsk journalist; Patricia Field, kostymedesigner for "Sex og singelliv" og "En djevel i Prada"; Bethann Hardison, den første afroamerikanske toppmodellen og borgerrettighetsaktivist; Susanne Bartsch og Alba Clemente, artister fra New York og Fran Dresher, hovedrolleinnehaver i kult-TV-serien "The Nanny". En fortelling om motstand og suksess, drømmer og lidenskap, der disse utrolige kvinnene selv forteller åpent om sine livsreiser.