Elektra
Fra skaperne av X-Men og Daredevil... Superstjernen Jennifer Garner beviser at skjønnhet kan drepe som tidenes mest sexy actionhelt fra Marvel Comics. Vekket til live etter å ha pådratt seg dødelige sår i Daredevil, lever en isete og ensom Elektra (Garner) nå bare for å drepe, som verdens dødeligste leiemorder. Ved å bruke sine benknusende kampsportferdigheter og Kimagure - evnen til å se inn i fremtiden - havner Elektra på kollisjonskurs med mørket... til hennes siste oppdrag tvinger henne til å ta et valg som vil føre til enten forløsning eller ødeleggelse i den ultimate kampen mellom godt og ondt!