The Defenders
Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage og Iron Fist slår seg sammen for å redde New York fra den største trusselen byen noensinne har stått ovenfor.
Fire individuelle helter. Et felles mål – å redde New York fra den største trusselen byen noensinne har stått ovenfor. Dette er historien om fire enstøinger, hver av dem med sine personlige utfordringer, som motvillig innser at de er mye sterkere sammen.