College Road Trip
Når en universitets-elev vil reise rundt i landet for å velge det perfekte universitet, blir hennes overbeskyttende far med for å holde henne på den smale sti.
Ambisiøse og selvsikre Melanie Porter gleder seg til sitt første skritt mot uavhengighet: en jentetur for å se på universiteter. Men det går galt når hennes overbeskyttende far insisterer på å bli med i stedet, og Melanies drømmetur blir til et mareritt med sprø overraskelser. Fest setebeltet for et hysterisk sprøtt eventyr som vil gjøre deg tullete.