Apibeurzde
Pascal er en 40 år gammel fraskilt mann, og i dag har hans elskede sønn bursdag. Men Pascal har fortsatt ingen gave til ham. Med småpenger i den ene lommen og kjærlighet og besluttsomhet i den andre, setter han seg på mopeden sammen med hunden sin og begir seg ut på en jakt etter en gave. En rekke uforutsette hendelser gjør dagen hans til et maratonløp.