Sam Smith: Dreams Come True
Følg Sam Smith, den britiske sangeren og låtskriveren med den uforglemmelige stemmen, som tok musikkverdenen med storm under Grammy Awards i 2015. Vær vitne til reisen fra en beskjeden første innspilling til hans utrolige berømmelse. Oppdag hemmeligheten bak sangerens suksess, og føl kraften i hans intense stemme.