Abbey Road: If These Walls Could Sing
I mer enn 90 år har Abbey Road Studios vært en sentral del av musikkbransjen. I denne personlige filmen med minner og oppdagelser tar Mary McCartney oss gjennom ni tiår, der vi får se og oppleve den kreative magien som gjør dette til verdens mest berømte og eldste studio. Fra klassisk til pop, filmmusikk og hiphop. "Abbey Road: If These Walls Could Sing" utforsker bredden, variasjonen og oppfinnsomheten til Abbey Road Studios.
I mer enn 90 år har Abbey Road Studios vært en sentral del av musikkbransjen. I denne personlige filmen med minner og oppdagelser tar Mary McCartney oss gjennom ni tiår, der vi får se og oppleve den kreative magien som gjør dette til verdens mest berømte og eldste studio. Fra klassisk til pop, filmmusikk og hiphop. "Abbey Road: If These Walls Could Sing" utforsker bredden, variasjonen og oppfinnsomheten til Abbey Road Studios. Intime intervjuer avdekker hvordan ledende artister, produsenter, komponister og Abbey Roads hardtarbeidende teknikere og personale fant sitt musikalske språk og sin gruppe, mens levende arkivbilder og bånd gir oss en eksklusiv adgang til disse vanligvis så private studioene.